Jag är nöjd med den här måndagen


En lyxig förmiddag på Salong Lyx (den heter faktiskt så!), sallad till lunch (med pasta men det var fullkornspasta) och sedan middag bestående av vegetarisk buffet. Jag vet nu inte hur soyakluttar står sig ur ett LCHF-perspektiv men så illa kan det inte vara. Tror jag.

Vacker miljö har jag omkring mig och trevliga diskussioner och mycket att skratta åt har det varit. Innan solen gick ner tog jag mig en runda i Solsidan-Mickans fotspår. Det tog sina modiga 45 minuter även om sträckan blev knappa 4 km eftersom jag stannade och såg mig omkring mest hela tiden. Men själen ska också ha sitt.

Dagens övningar:

Ett par km transporterande till och från buss och tåg.

Halv-PW 3.75 km, 45 min

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: