Jag försöker...

....att inte bli stressad och påverkad av makens stegtävling, men det går inte så bra.

Varje kväll på väg hem i bilen så frågar han om jag vill ut och gå eller springa senare. Jo, vill, det gör jag, men det vill sig inte...Jag vill ha egen kontroll över när jag ska gå, inte känna att det räknas steg. Att jag använder RunKeeper är inte riktigt samma sak, tycker jag.

Undanflykter, jag vet att det är undanflykter, men mest handlar det faktiskt om att jag blir litet...obstinat. Som en tjurig unge på ett ungefär.

Stegtävlingen är över på söndag. Och något som är suveränt bra är att maken kommit igång med sin egen träning efter lång tid i träda. Och det är väl litet det som är grejen med dessa stegtävlingar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: