Kan jag fånga den uppåtgående spiralen?


En riktigt rask runda tog vi runt majsfältet kl 5.30, maken och jag. Det hade redan hunnit börja bli varmt upptäckte jag efter ett par hundra meter, men helt underbart med en ny och fräsch dag. Det blev nu bara ett varv på 1.65 km men kanske kan detta sätta tonen för resten av dagen.

Jag har packat ett vettig lunch idag (makrill, ägg och avocado) och har ett par Babybelostar och nötter till mellanmål. Tyvärr kommer jag att jobba riktigt sent ikväll och lär behöva få i mig något före hemfärden. Jag ska skola in min efterträdare och jag vet inte riktigt hur länge vi kommer att hålla på, men tack och lov är hon en viktvaktare hon också. Kanske kan jag be henne plocka upp litet Kesomellanmål på vägen?

Nu ska tänderna putsas och sedan iväg!

Morgonrundan:

PW: 1.65 km

Tid: 16.35

Kcal: 94
Postat av: Hovika

Härligt. Visst kommer du att kunna fånga den positiva trenden. Din mat som du ska ha med dig under dagen är både god och nyttig. Lycka till med dagen!!

2011-06-28, 16:55:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: