Matintag onsdag 15 juni

Så här har det gått hittills idag. Dotter bakar Kärleksmums just nu, men jag tror nog att jag kan avstå. Just nu i alla fall och det är ju ett beslut i taget som gäller. Dessutom är jag mycket nöjd och belåten efter middagen, den gräddstuvade vitkålen var helt fantastisk.

Frukost (extra tidig): 1 kopp kaffe med mellanmjölk,  1 dl Valio blåbärsyoghurt + 1 dl naturell ekologisk yoghurt + 1 dl All Bran

Mellis: 8 överblivna köttbullar

Lunch: 1 burk tonfisk, 2 ägg, 1 tomat

Middag: 4-5 skivor falukorv, gräddstuvad vitkål
Postat av: Anna

Hello. Ja du, är precis som du. När jag gravid hade jag perfekta värden mot när jag inte är gravid;)

Rosenrot är jag intresserad av efter att jag läst om det. Pga lite orsaker jag har så är det värt ett test. Det är en kapsel(det jag tittat på allafall) Och man blir piggare av det och lite så:)

Men som sagt alla gillar inte att inte extra.

Tur vi olika eller hur ? =)

Kramen

2011-06-15, 22:31:15 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/
Postat av: Pernilla Be

Ja, visst är det?! Det passar till det mesta istället för potatis, pasta, ris och sånt.



mvh//pernilla be

2011-06-16, 10:25:35 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: