Vill jag avslöja detta...?

Dagens vikt söndag 12 juni: 81.6 kg

Skillnad sedan förra veckan: +0.2 kg

Under veckan som gick låg jag stabilt på 80.6 kg men tre dagar i Göteborg med boende på hotell och restaurangmat och cafébesök, så kan det ju bara bli som det blir; vikten tar ett skutt uppåt.

Jag sitter och tänker att jag skulle behöva något slags kick-start men så inser jag att det är bara skitsnack. Vad jag behöver göra är att visa litet verkstad och sluta med allt snack!

I gotta walk the talk!
Postat av: Hovika

Måste bara säga att dina tankar och reflektioner här på bloggen inspirerar mig att hålla i och gång på gång försöka ta nya tag, även när det inte går bra för mig.



Envis vinner och vi vet att quick fix inte hjälper i längden. Lycka till med kommande veckan.

2011-06-19, 15:17:25 - URL: http://www.halsaoharmoni.blogspot.com/
Postat av: Pernilla Be

Heja, heja :) Tänk vad vågen hade visat om du inte skött dig så bra tidigare i veckan!? Både du och jag har massor av fakta och kunskap, vi vet precis hur vi ska göra. Ändå gör vi det inte - inte hela tiden i alla fall. Jag tror att man måste uppleva skillnaden och lära sig något av dem. I helgen har du lärt dig att du kan ha trevligt utan att äta en mass onytigheter, det du åt gick mest av gammal vana. Varje sådan erfarenhet måste man nöta in, nästa gång gör du kanske helt rätt val.



Rom byggdes inte på en dag :) Det tar tid, och det måste få ta tid för det är en ny livsstil vi skapar oss.



kram//pernilla

2011-06-19, 22:46:32 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: karin-mot60kg

0,2 kg kan knappast kallas ett skutt. Du kan lätt bli av med dem till nästa vägning!

2011-06-20, 09:10:33 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: