Årets premiär



Nya handskar för trädgårdsarbete och en ny räfsa med rakt skaft köptes i förmiddags och sedan laddade vi med årets första korvgrillning. Inte så att grillkorv direkt är en kulinarisk upplevelse, men idag, årets första måltid utomhus smakade det mycket bra.

Trots iskalla vindar blev det flera timmars trädgårdsjobb, ett jobb som aldrig tar slut men som ändå ger en god känsla av tillfredsställelse.

Jag har ju mitt solrosfält att planera inför!
Postat av: Malin

Åh, härligt med både grillning och trädgårdsarbete!



Svar: Javisst är det kort varsel. Men jag är himla nöjd ändå :) Jobbet är på en revisionsbyrå mitt i centrala Sthlm som behöver nyanställa på grund av att de har växt ganska mycket.



Håller på och kollar andrahandslägenheter för fullt i Sthlm men som sagt det är svårt. Har i alla fall skickat iväg några intresseanmälningar och min chef och framtida kollegor skulle också undersöka i helgen om de kunde hitta nåt.

2011-03-26, 17:34:30 - URL: http://halsanframforallt.wordpress.com
Postat av: Amanda

ÅÅååh vilka vårkänslor jag får!

2011-03-26, 19:25:04 - URL: http://mycketamanda.blogg.se/
Postat av: Landkrabba

Vi grillade korv förra veckan också! Och jag börjar få stora planer för vår lilla lägenhetsbalkonger. Här ska odlas örter, blommor och tomater. Ett nyväckt trädgårdsintresse eller en ny hormonell störning nu när kakbakandet klingat av, det återstår att se!

2011-03-31, 21:08:46 - URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: