Ingen ICA-semla här inte!


I vår by kan man nog bara få tag på semlor på ICA, en ICA-butik som då rakt inte tillhör mina favorit-ICA-butiker. Dotter åt semla med ett gäng klasskompisar, syftet var att demonstrera denna tradition för en utbytesstudent från Australien. Dotter tyckte det räckte med en.

-Semlor är ju inget annat än typ en massa fet grädde! konstaterade hon.

Hon ville då rakt inte låta sig övertalas till att handla med sig bakverken hem från något bageri eller kondis heller. Så utan att vara särskilt sugen men med tanke på "traditionen", så har jag sluppit äta semla idag och lika glad är jag för det.

Ännu gladare är jag över att jag faktiskt sprang totalt 7 km idag!
Postat av: Malin

Ingen semla här heller idag, vore bara onödigt eftersom jag inte ens tycker om semlor.



7 km på en dag är verkligen kanonbra! Så BRA JOBBAT!

2011-03-08, 21:30:43 - URL: http://halsanframforallt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: