Kan det här vara något?


En söt liten stretchig kjol att ha på sig över tightsen när man är ute och springer, kan det vara något?

Vad ska det vara bra för över huvudtaget?

Jo, så fattade jag... Skyla över strategiska delar man inte vill visa....
Postat av: Landkrabba

En tjej på gymmet brukar ha en sån liten kjol. Rätt gulligt. Dock har hon inga tights under så i vissa benmaskiner ser man lite väl mycket. Sån tur är så har hon i alla fall trosor under!

2011-03-02, 19:10:36 - URL: http://landkrabba.blogg.se/
Postat av: Pernilla Be

Jag bryr mig inte så mycket om träningskläder. En bra sportbh är viktigaste, sen använder jag vanliga t-shirts i olika färger. Vanliga svarta 3/4-byxor i slinkigt material till det. När jag springer har jag all möjlig gammal bråte på mig beroende på hur kallt det är. I går hade jag t.o.m termosar på mig. Vem bryr sig om hur jag ser utr jag tränar? Då lägger jag hellre pengar på kläder att använda efter att jag duschat.



mvh//pernilla be

2011-03-02, 22:30:59 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: