Nu har jag fått tag på dem!


Det nya mellanmålet på Keso med frukt, bär och nötter som topping har inte varit lätt att få tag på. Antingen har inte butikerna tagit hem det än eller så har det varit slutsålt. Men så tipsade Veronica om att min närmaste ICA Nära har dem, vi handlar uppenbarligen ibland i samma butik!

Hur som. Priset är nog ganska högt för ca 1 dl Keso med tillbehör kan jag tycka; 18.90, men man betalar förstås för bekvämligheten.

-Vad det smakade?

OK.... Jag provsmakar nu.... Den med cashewnötter, apelsin, ananas och papaya...

Sött.....Torkad frukt och hackade nötter...Hmmm....

Tugga, tugga, svälj...

Utlåtande: OK. Inget himlavälvande. Men visst kan detta vara ett alternativ om man har planerat dåligt en dag.

Näringsvärde per 100 g (burken är på 150 g):
Energivärde 140 kcal
Protein 11 g
Kolhydrat (sockermängd anges inte) 12 g
Fett 5 g
Postat av: Malin

Åh, jag skulle också vilja prova dessa. Kan vara ett bra alternativ ibland. Men håller med dig om att de var lite väl dyra.

2011-03-10, 13:37:05 - URL: http://halsanframforallt.wordpress.com
Postat av: Tweety

Dem får man kanske testa. Ha en bra kväll. Peppkram

2011-03-10, 18:21:45 - URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: