Sisådärja nr 2!!!


Jag var klar med jobbet, solen sken, termometern visade på 6° och det var vindstilla. Inga barn hemma förrän tidigast om 45 minuter...

Hopp i springskorna och ut!

Ut på standardrundan! Den som är drygt 5.3 km.

-Och jag sprang hela vägen!!!!

Eller sprang och sprang, det kan nu vara en fråga om tolkning för all del, men jag hade bara en fot i marken hela vägen (några isiga fläckar, lerspår och snösluschområden undantaget).

Och det kändes som..... att hitta något som länge varit förlorat. Förlorat som i borta för alltid. Något som varit mitt och som jag ville ha kvar men som jag....tappat bort. Och nu har jag hittat det igen!!!

Och det finns mycket att öka med för jag var knappt andfådd under långa sträckor.

-Vårruset-here I come!

Dagens andra insats:

Springjogg 5.35 km på 44 minuter.
Postat av: Pernilla Be

Superbra! Definitionen "en fot i marken hela tiden" gillar jag :-)



Ditt snitt var 8,22 min/km om jag räknat rätt så det var riktigt bra!



mvh//pernilla

2011-03-08, 19:51:04 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Therese

Vad bra du är! Skönt att hitta tillbaka till känslan.

2011-03-08, 20:10:46 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Njett

Oj vad duktig du är! Heja dig! :)

2011-03-08, 20:45:55 - URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Anonym

Yeah, du är magisk!!!



:-)

2011-03-08, 21:25:25 -
Postat av: Ronja

Vad duktig du är! Jag laddar också för vårruset =)

2011-03-09, 06:20:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: