Dagens tack

Där nere serveras morgondagens frukost


Jag är synnerligen tacksam att eftermiddagens möte blev riktigt lyckad och att jag nog tightat till deltagarna som "vapendragare och bundsförvanter". De var mycket nöjda som det verkade.

Jag är tacksam för att jag trots en halväten torr och trist lunchmacka inte åt mer än en tunn skiva av eftermiddagens vetelängd.

Jag är också tacksam för att jag sett till att dricka massor med vatten, före och efter middagens glas vin (middagen som för övrigt blev en specialpastarätt och en liten pannacotta).

Nu ska jag sova i ännu en skön hotellsäng och har morgonpromenad i city på schemat före frukost. Jag tror det kan bidra till en bra arbetsdag.
Postat av: hovika

Bra gjort! Önskar dig en bra onsdag.

2011-11-09, 06:02:54 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: