Det gör skillnad


Jag drog på mig kängorna och gav mig ut på min standardrunda. Under rundan benade jag upp dels en presentation jag ska göra, dels mitt svar på surmailet från i fredags. Mailet har jag nu svarat på, mycket ödmjukt och diplomatiskt, och hoppas innerligt på att det blir till något positivt av det hela.

Det är bara att konstatera; man tänker så bra när man rör på sig!

Jag är hungrig nu och även om huset fortsatt är tyst (och jag har inget frukostsällskap) så tar jag nog och dukar fram. Kanske vaknar de andra av kaffedoften?

Rundan: 5.42 km
Tid: 56 min
Kcal: 297
Postat av: Pernilla Be

Visst är det så! Har man sällskap har man ofta väldigt givande samtal, och går man ensam löser man problem :)



Kram, Pernilla be

2011-11-13, 16:58:58 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: