Fem timmar på fiket

Personalen på fiket började nog fundera hur länge jag hade för avsikt att vara parkerad vid fönsterbordet innan mitt lunchsällskap kom. Tre timmar hann jag arbete (te och scones blev det då). När min kompis dök upp köpte vi lunch men på grund av allt vårt pratande har jag inte den minsta aning om hur maten jag åt smakade. Jag vet att jag beställde en paj med bland annat haricot verts, men det blev bara alltför mycket prat.

På Vårdcentralen fick jag tabletter utskrivna för rosacean, långvarig behandling tills solen återvänder. Jag hoppas att det blir bra så och att jag slipper både utslag och krämer och behandling sen.
Postat av: hovika

Hoppas medicinen hjälper. Låter annars som du haft en bra dag.

2011-11-23, 17:13:13 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: