Hotellgym


Jag upptäckte precis att hotellet jag ska bo på i Göteborg har gym.

Jag har packat gympaskorna men nu får jag fundera på att klämma ner träningskläder. Sannolikheten för att jag ger mig ut på morgonpromenad i mörker är sisådär trolig, frågan är då hur sannolikt att jag ger mig upp på hotellets gym. Hotellet är fullbelagt och ett löpband i gymet lär inte förslå så långt. Det brukar vara si och så med antalet maskiner på hotellgym, även om jag varit på hotell där man utrustat rummen med vikter och gummiband.

Kanske lika bra jag planerar för promenad ändå?

Jag behöver lägga ner en tjocktröja i väskan bara.
Postat av: Jessica

Jag har börjat ha som vana att alltid ta med mig träningskläder när jag är på hotell, frukosten smakar så mycket bättre :) Och själva resan blir så mycket mer givande. Fast som sagt det gäller att sparka sig själv i baken så man kommer upp på morgonen!

2011-11-15, 06:01:17 - URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: