Jag undkom med blotta förskräckelsen!

Jag fick litet bråttom att komma iväg till min ögonbrynsfärgning. Efter snabbdusch rusade jag upp till sovrummet och drog på mig jeansen som låg högst upp på byrån.

Jag krängde på mig dem och tänkte "Hmmm....".

Sen när jag stod och slet i dragkedjan tänkte jag "Men va' f-n....".

OK. Det var inte dotterns jeans jag försökte få på mig, men ett par som jag köpte i somras, som var litet tighta redan då och som jag glömt bort att använda. Jag hittade på dem i söndags och la fram dem och idag kunde jag, som sagt, konstatera att 3-4 kg känns i allra högsta grad när det gäller jeans...!

Jag blev mycket glad att jag inte hade gått upp så mycket att jeansen krympt över natten.
Postat av: karins tålamod

Usch, jag skulle verkligen få panik om jag trodde att jag tog på mig ett par byxor som passade igår!



Men du, att komma i de där trånga byxorna är väl ett bra mål?

2011-11-02, 20:48:42 - URL: http://talamod.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Hu, vilken mardröm! Jag behöver köpa nya jeans men jag måste gå ner 4-5 kg först eftersom jag vill köpa st 42 istf 44. Lättare sagt än gjort :-/



Kram, Pernilla be

2011-11-02, 21:46:01 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Minendie

Visst känns de där kilona när man ska i ett par jeans.



Angående no 'poo så vet jag inte hur länge man måste hålla på för att märka skillnad. Men gå in på www.nopoo.se och kolla. Där finns många olika tvättmetoder, sköljningar och inpackningar som kanske kan hjälpa dina barn. Jag har nog inte hållit på tillräckligt länge för att ge nåt bra svar :)

2011-11-02, 22:29:11 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: