Någon kallart sport...


Låt vara att det var jättetrevligt och roligt (och jag fick mina plötsliga och högst tillfälliga framgångar), men inte tusan kallar jag boule för sport. Ja, för mig innebär sport att där sker någon form av pulsökning och det tycker jag då rakt inte det var tal om. Jo, bekväma skor var inte till linedance utan inomhusboule.

Middagens varmrätt bestod av lammracks, när jag hade dissekerat klart hade jag fått i mig kanske fem tuggor. Det känns både bortskämt och löjligt men lamm....Njaaa, inte riktigt min grej...

På rummet var jag redan 21.30 och nu ser jag fram mot att sova. Det är inte helt välisolerat men det verkar som att grannarna är tysta nu, liksom deras TV-apparater.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: