Det var väl inget kul

Igen vaknar jag långt före tuppen, vad ska det vara bra för? Å andra sidan så gick jag och la mig strax efter 22. Jag har legat här och funderat på mitt gymmedlemskap. Sedan april månad har jag max besökt gymmet tio gånger (på ett ungefär i alla fall) till en kostnad av närmare 500 kr i månaden. Är det klokt det? Uppenbarligen piskar inte kostnaden i sig mig till aktivitet. Jag vet inte vilken bindningstiden är men måste kolla upp det. Hälsocoachen som jag träffade på tåget förra veckan, jobbar på ett annat gym där de säljer klippkort, det skulle vara mycket vettigare för mig som det är nu. Jag grämer mig inte till döds över gymbetalningarna eftersom jag kunnat lägga både gamla och nya jobbets friskvårdspeng på den, men jag känner att detta är galet och att jag måste ändra på det. Man tänker mycket när man vaknar onödigt tidigt en ledig dag.
Postat av: Minendie

Jag känner igen det där. Det är flera gånger som jag har köpt gymkort och trött att jag kommer träna av ren snålhet, tyvärr har det aldrig funkat. Som med så mycket annat måste motivationen komma inifrån.

2011-10-23, 09:22:04 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Ottilia

Snurra på morgonen innan alla andra vaknat är inte kul. Det är så många tankar som hinner komma och gå.

Hoppas du får sova tills tuppen väcker dig i morgon bitti. :)

2011-10-23, 20:19:57 - URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: