Ingen ordning på någonting

Olycka på E4:an och sent tunnelbanetåg och jag hoppade morgonpromenaden från Gamla Stan. Två möten på förmiddagen, lunch på resterna av den franska biffgrytan från i fredags var mums och på eftermiddagen möte med en 60 +-årig Blondinbella, synnerligen intressant.

Maken skrattade åt vår sena middag och vad den bestod av (burksoppa) och undrade stillsamt om detta skulle komma att bli vår framtid. Så kan det bli ibland.

Annars sitter jag och trånar efter en riktigt häftig svart tunika som jag såg igår. Den hade nu litet spetsar och litet rysch men med rätt down dressing, typ grova sockor i grova kängor, så kan man få till den til litet....häxstuk. Vi får se hur det blir med den.

Jag misstänker att jag kommer att somna ovaggad ikväll, något väckte mig redan vid 4-taget i morse.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: