Skönt att inte måste göra något


Jag köpte en fluffig brosch till mig.
Dottern dissade den.


En dag utan krav och det känns bra. Eller litet krav finns det, maken fyller år så vi ska äta något litet utöver det vanliga i kväll, även om jag inte vet vad just nu.

I morse röjde jag undan veckans klädhög och kikade i Gudrun Sjödéns vinterkatalog efter inspiration. Ganska ofta är Gudrun för mycket, men ibland hittar jag ett och annat plagg som jag sedan använder hur mycket som helst. Maken och jag tog oss en fika på stan och jag köpte en fluffig brosch till mig själv och en likadan till min mamma som fyller år. Dottern var däremot inte det minsta imponerad av broschen...

Frisk luft och motion är något jag funderar på att få till idag också.
Postat av: Minendie

Det låter som en bra dag, en sån man behöver för att hämta andan. Jag tycker broschen är fin, piggar upp utan att vara för mycket. Hoppas du får en bra söndag också :)

2011-10-09, 10:51:15 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: