Äntligen fredag!


Även om jag har två saker som ska bli klara idag (och har med andra ord fullt upp!), så är det så skönt, så skönt att det är fredag! Den här veckan har bestått av resa till och från jobb, jobba förstås och komma hem, mat av något slag (orken har inte räckt så långt efter förseningar etc) och sedan soffan. Inget nytt med andra ord, situation som jag försatt mig i själv och som jag faktiskt trivs med, men hindrar inte att jag känner mig småtrött.

En sak som har gett mig en del att grunna över är att min efterträdare på gamla jobbet inte blir särskilt väl behandlad av medarbetaren som jag skällde ut efter noter innan jag slutade. Min efterträdare håller daglig kontakt med mig för att klargöra arbetsuppgifter och då får jag också höra resten. Favoritkollegan från gamla stället ringde och påtalade problemet också. Inte min sak att lägga mig i, kan kanske någon tycka, men det har gått så långt att det inte går att rycka på axlarna åt. Man slutar aldrig förvånas över folk!
Postat av: Hovika

Konflikter på arbetsplatsen är tråkigt och jobbigt. Hoppas dom hittar en lösning.



Trevlig helg!!

2011-09-30, 14:28:14 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: