"Den tid jag inte lägger på träning nu....


...Den tiden får jag lägga på att vara sjuk längre fram i livet".

Jo, det tänkte jag flera gånger under min runda. Det var riktigt skönt ute, mörkret hann falla nästan helt innan jag var hemma igen, men det kändes härligt att ha kommit iväg.

Så klart!

Det gör det ju varenda gång, när har man någonsin ångrat ett träningspass? Och hur ofta har man inte ångrat att man avstått? Avsevärt fler!

Kvällsrunda:

5.4 km med stavar, 58 minuter och 300 kcal.
Postat av: Pernilla Be

Underbart :) Man ska inte tänka så mycket, man ska bara göra (Fast nu är jag sjuk och då måste jag gilla läget.) Jag hörde förresten att för varje timme träning så får man igen två timmar i ork och effektivitet. Jag tror att det är sant :)



Kram, Pernilla be

2011-09-09, 02:48:54 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Hovika

Klokt! !

2011-09-09, 13:46:23 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: