Gårdagens nyheter


Det var detta smycke jag köpte till mig själv på Olars Ulla igår. Jag har beundrat det på en av mina nya välklädda kollegor i flera veckors tid, så med andra ord kommer jag inte kunna ha det på jobbet, men i andra sammanhang kommer det att användas flitigt. Metallringen kan placeras på olika höjd och ger olika intryck, hur knepigt det än låter.



Min födelsedagspresent från familjen var dessa underbara skinnhandskar i min absoluta favoritfärg. Jag tycker att de är helt fantastiska och jag tycker att det gärna kan få bli litet kallare snart.

Idag har mitt halvgalna shoppande fortsatt, det börjar kännas litet okontrollerat, jag är nu inte helt van att hålla på fullt i denna utsträckning. Anledningen till denna "rush" är att jag ska till Köpenhamn hela nästa vecka, jag ska på flera internationella möten, delta vid en kongress och det blir middagar och fester varje kväll. Och då gäller det att ha kläder med sig att kunna byta om med. Kul på ett sätt, krävande på ett annat och trots att jag är på vänskaplig nivå med många, så är det jobb och det ställer krav på att jag är representativ.

Men just nu ska jag hänga tvätt och baka äppelkaka, äldsta sonen är hemma.
Postat av: Hovika

Snyggt. Jag gillade verkligen smycket.

2011-09-10, 19:36:16 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Jättesnyggt halsband och ursnygga handskar :)



Hur tänker du göra med maten nästa vecka när du är på vift? Jag ska på kurs onsdag-torsdag och måste också förbereda mig mentalt. Måste planera veckans träning så det passar in också.



Kram, Pernilla be

2011-09-10, 21:48:57 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: