Hon är så slank och fin!

En av tjejerna på jobbet (hon jobbar på en annan våning) har jag jobbat med tidigare och idag insåg jag att hon gått ner en hel del i vikt sedan vi tittade närmare på varandra sist. På eftermiddagens socialfika kommenterade jag detta (hon var dessutom så snygg i enkel svart klänning och leggings) och frågade efter "metod".

-Viktklubb! svarade hon.

Detta hade fungerat utmärkt för henne, -17 kg var slutresultatet och hon hade lyckats inspirera flera andra medarbetare på hennes avdelning. Vi kom överens om att jag ska komma ner till henne och hon visar mig hur denna Viktklubb ser ut. Man kan ju inte kolla in den med mindre än att man blir medlem. Kanske kan denna tjej bli en inspiratör för mig! Jag gick i alla fall och köpte samma klänning och leggings hon hade på sig...
Postat av: Jeanette

Härligt med inspiration, både när det gäller vikt och kläder. Du får berätta mer om sidan när du väl kommit i kontakt med den. :)



Ha det fint!



Sv: Och ja, jag tror det var bristen på socker i både kaka och tillbehör. Men jag som själv har svårt för sockerfritt tillfredsställdes av de färska bären och dess naturliga fruktsocker. :) En bra fikakaka i alla fall.

2011-09-03, 08:55:33 - URL: http://projektvikt.blogspot.com
Postat av: Hovika

Jag är med i viktklubb o tycker att det är ett bra hjälpmedel.

2011-09-03, 22:22:57 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Härligt att ha inspiration IRL också :)



Kram, Pernilla be

2011-09-05, 00:16:51 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: