Hungrig

Jag åt köpesallad till lunch och glömde helt bort att ett mellanmål hade varit på sin plats, så nu sitter jag på tåget och är bara hungrig.... Väl hemma ska jag grädda pannkakor till morgondagens pannkakstårta och då lär dotter och son 2 mer än gärna äta det ikväll också. För mig blir det en riktig utmaning att inte bara lassa in en massa onödor så fort jag är innanför dörren. Det är alltid lättare när det inte finns färskt bröd av något slag hemma, det är min största frestelse.
Postat av: karin-mot60kg

Bit ihop Cinderella, bit ihoooooooooop! :)

2011-09-29, 20:17:45 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Åh, nygräddade pannkakor är ju så magiskt gott att äta vid spisen. Med strösocker på! Jag brukar äta alla misslyckade :) Det är en frestelse jag nog inte skulle kunna motstå om jag var hungrig. Så här hemma blir det ugnspannkaka, även om det också är svårt att motstå.



Hoppas du var starkare än jag skulle varit!



Kram, Pernilla be

2011-09-29, 22:01:36 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: