Inga gympaskor idag


Det blev billighets-snörkängor i stället idag och det gick rätt bra att traska raskt i dem också. Jag har fått massor gjort idag, min handledare var på plats så jag blev "vallad" genom reseräkningar, kontoplaner, tidsrapportering och allt annat som jag alltid haft någon annan att ta hand om. Vi åt en trevlig lunch på wokad kyckling (jag lämnade det mesta av riset) och fick oss litet frisk luft på lunchen. På eftermiddagen har jag bjudit in till egna möten, klurat på formuleringar i dokument och samtidigt följt en webbsändning på datorn.

Hem kom jag rätt sent, jag var helt ensam på bussen. Hade jag fått mig ett glas skumpa så hade jag kunnat låtsas att jag satt i världens största limousin.

Nu är det skönt att bara varva ner och komma i säng i tid. I morgon kväll ska jag grädda pannkakor. Äldsta sonen fyller 20 och kommer hem på fredag och pannkakstårta har varit hans födelsedagstårta sen han fyllde sex år. Det gäller ju att snabbt få till denna "tårta" på fredag kväll.
Postat av: Minendie

Pannkakstårta har jag velat prova sedan jag (rättare sagt mamma) läste Pettson och Findus när jag var liten.

2011-09-28, 22:15:00 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: