Mitt i en dröm

Jag drömde att jag väntade barn och hade precis börjat fundera på om värkarna hade börjat så smått.

Kanske är det därför jag känner mig alldeles borta. Eller så är det för att jag befann mitt i drömmen som jag har svårt att vakna till. Idag blir det tåg till centralen, ingen tunnelbana (jag varierar mitt resande efter var maken befinner sig), om tåget är i tid, så kan jag lägge på en extrarunda innan jag parkerar mig vid skrivbordet. Jag har en del att pyssla med idag. Inga möten, så kanske blir det gympaskor idag igen!
Postat av: Minendie

En promenad ger en härlig start på dagen. Det är inte illa att få in det i livspusslet. Tack för de fina orden i förra inlägget.

2011-09-28, 09:43:14 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Huh, hemska tanke. Vilken mardröm! Det tåget har gått, och det är bara skönt. Skulle ALDRIG orka om från början med småbarn.



Kram, Pernilla be

2011-09-28, 22:03:18 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: