Prat, prat, prat




I morse hoppade jag morgonpromenaden.

Inte för att jag inte var vaken, inte för att jag var trött, utan för att jag inte ville börja ännu en dag med en massa prat. Prat är bra och kan vara intressant, roligt och det som för saker och ting framåt, men ibland får en social ensamvarg som jag bara nog. Nu hoppas jag på att jag ska kunna "smita" ut ensam imorgon, utan sällskap.

Maten går åt pipsvängen, men så som dagarna ser ut nu är jag glad att det inte är värre. Idag blev det sill i Nyhavn till "förrätt", mingel till "varmrätt" och Tiramisu i Nyhavn till efterrätt. Det var gott.
Postat av: Njett

Kanske går åt pipsvängen med maten. Men bara om du inte njuter i fulla drag av den. Njut. Ta dina promenader/löpning (duktigt förresten!) och fortsätt balansera upp det. Kör hårt! :)

2011-09-17, 18:04:46 - URL: http://projektvikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: