Present från Efva Attling

Jag fick det här Attling-halsbandet i avslutningspresent från mitt gamla jobb. Även om jag inte valt det själv så blev jag jätteglad och kommer att använda den. Så klart! Och inte heller har jag för avsikt att byta, någon jag tycker mycket om har valt just den här modellen till mig. Bra present var det också eftersom jag planerat att se över mina smycken, både de billiga & roliga och de som kanske kostar litet mer.



Nästa halsband som jag tänker köpa på eget initiativ blir det här, jag älskar det. Jag har armband och örhänge i detta utförande redan.

Jag har förstått att Attling-smyckena är maskingjorde och självklart är det en helt annan sak med silversmedstillverkade smycken, men jag tycker om dem i alla fall. Jag har tre olika halsband sedan tidigare.
Postat av: Pernilla Be

Jättefint! Förstår att du blev glad :)



Mvh, Pernilla be

2011-09-01, 21:37:59 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: