Soffan hemma

Uppdatering med ungarna, tvätt, genomläsning av veckans lokaltidning (och snabbt mail till en av reportrarna) och bara vara har känts riktigt bra. Mitt huvud har fortsatt att arbeta ändå, jag har tänkt på olika saker och funderat på var jag själv finns i sammanhangen. Jag inser att jag står med fötterna på jorden, jag är en "doer", och att jag nog kan navigera rätt bra bland grynnor och skär. Inte så att jag vet det minsta om navigering, men det sista lät bara bra att sätta på pränt just här.

Jag funderar på att ta en dag ledigt i veckan som kommer, jag tror jag behöver det. Ska bara spana in vilken dag det blir bäst väder så att jag kan ge mig ut på min långrunda med stavarna.

För övrigt lär jag somna ovaggad ikväll. Kanske i den egna soffan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: