Träningsvärk-jo, jag skulle tro det


Jag tog stavarna och gav mig ut på långrundan efter att jag kört igång diskmaskin och tvättmaskin och klarat av litet jobbjox. Det blev en mil med sol, regn, vind och värme på mina favoritgrusvägar. Mina fotsulor brände lätt när jag var hemma igen efter 1 tim 50 min, men det var det värt.

På eftermiddagen messade dottern att jag gärna fick ta med träningskläder till henne när jag åkte till gymmet. Vid det laget hade jag börjat tveka (busstider att passa och annat att göra), men dottern messade bara tillbaka "You said tomorrow yesterday och den bästa träningen är den som blir av". Jag packade ihop, tog bussen och körde styrketräningsmaskinerna tungt och fokuserat. Det lär inte bli nådigt imorgon, men träningsvärk brukar vara så värt, som ungdomarna kallar det!

En bra dag och jag har fått mycket gjort, av olika slag.
Postat av: Pernilla Be

Underbart! Jag är så glad för din skull :)



Kram, Pernilla be

2011-09-22, 22:11:25 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Hovika

Bra jobbat!! Jag hoppas att du får skön träningsverk i morgon.

2011-09-22, 22:22:57 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: