Vad ni är bra!

Elin och Pernilla - tack! Även om jag borde ha kunnat tänka ut en bra strategi för veckan, så funkar det så mycket bättre när någon annan sätter ord på det. Och inte bara det, ni och Hovika har verkligen förmågan att få mig att känna att allt trots allt är möjligt! Nu stannar mitt tåg i Kolmården, jag har byte i Norrköping och sedan fyra timmar till Köpenhamn. PS. Springskor och kläder är med!
Postat av: emsut.



Härligt att springskorna är med!

Kör på nu :)

2011-09-12, 08:08:13 - URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Pernilla Be

Jag ska kursa med övernattning onsdag-torsdag. Jag ska också ta med mig löparkläder. Jag hinner innan middagen :) Och den rundan gör mkt större nytta än en timme på sängen efter en hel dags kursande. När hjärnan är trött behöver kroppen jobba!



kram, pernilla be

2011-09-12, 22:30:58 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: