Ingen större ordning

Frukost på yoghurt och flingor, inte den bästa sorten av någondera, men kanske inte heller den värsta.
Kaffe på jobbet och sen liten banan och litet äpple som mellis.

En snabbrunda på lunchen med Vilda Kollegan och sedan Thai till lunch. Efter lunch höll jag på att somna medan jag läste på om en lag. Om sanningen ska fram så somnade jag, så kul var den lagen, men jag tror inte att någon såg det, möjligen byggarbetarna i fastigheten mittemot.

Sen hade jag möte/träff med en vän/fd kollega, på konditori. Skada som skedde var en mazarin.

Väl hemma, rätt sent bestod "middagen" av te och macka.

En dag fylld av kolhydrater, inte det minsta bra.
Postat av: Hovika

Ja dessa kolhydrater... Hoppas torsdagen blir bättre.

2012-04-12, 06:21:33 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: