Kanske får vi morgonsol?

Morgonkaffe i sängen och sen ska jag ut på en snabbrunda före frukost. Jag har en runda runt fältet intill och den är antingen 1.6 eller 1.9 km. Tänker att jag kanske skulle jogga. Bara ett varv. Men det skrämmer mig. Kanske fixar jag det inte alls!?!
Postat av: Hovika

Hur gick det med morgonrundan? Blev det joggning. Oro för att kanske misslyckas kan styra oss mycket tror jag. Men oavsett resultatet får man ju något att utgå ifrån.



Sv. Jag tror absolut att tankarna på uppgiften kan ha gett mig "ångest" och hade ett finger med i spelet när det gäller gårdagens sockerjakt. Jag har inte tidigare märkt att havregryn triggat mig.

2012-04-29, 12:23:24 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: