Köra och sova

Jag sov kvar hos min kompis men vaknade som jag räknat med mycket tidigt. Jag tassade bara ut (vilket jag förberett kompisen på) och körde timmen hem. Efter frukost med make och stor son (som sedan åkte till Göteborg) läste jag tidningen och sedan sov jag ett par timmar i soffan. Dotter och jag övningskörde en stund på eftermiddagen, satte oss sen i TV-soffan, jag läste veckans alla tidningar och sen somnade jag igen, härligt. Nu är dottern på vift och yngsta sonen och jag ska äta middag innan jag fortsätter göra ingenting resten av kvällen.

Vi pratade om lopp och löpträning igår kväll och det kändes som något jag saknar. Kanske i morgon?
Postat av: Hovika

Det lät som en skön dag som du behövde.

2012-04-22, 08:31:12 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: