Lördag morgon och lunch

Lunch!


Som jag sov i natt! Jag undrar om det inte kan delvis ha berott på att jag inte drack vin igår eller åt vare sig chips eller tjafs?

Frukost: havregrynsgröt, lättsötad äppelmos, mjölk

Promenad: 5.4 km, 60 min, 306 kcal

Lunch: 1 bit lax, sallad med balsamvinäger

Och så är deklarationen avklarad (vi får massor tillbaka) och borta från den mentala att-göra-listan.
Postat av: Pernilla Be

Det spelar nog stor roll. När jag drack pulver sov jag som en stock. Nästan samma effekt får jag när jag undviker kolhydrater. Magen blir lugnare och jag sover bättre :) Rätt lätt att avstå från kolhydrater då!



Kram, Pernilla be

2012-04-28, 18:43:50 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: