Slappar på Thon


Jag har fått samma hotellrum som vid mitt förra besök i Oslo. Jag gillade fönstret och utsikten så jag la in önskemål om det. Med tre nätter på hotell så kan man ju göra det bästa av det som går. Faktum är att jag ibland tänkt att jag borde ta med doftljus när jag reser, bara för att få rummet att kännas litet mer som mitt.

I morgon börjar rättegången mot Anders Breivik. Enligt tidningarna är tingsrätten belägrad av journalister och TV-team redan nu. Jag vet att det finns galningar överallt, hela tiden, men denna galning har jag inga ord att uttrycka vad jag tänker. Egentligen är det svårt att tänka över huvudtaget, hans brott är ofattbart.

Jag tar det nog bara lugnt resten av kvällen, kanske ska jag läsa litet grann inför morgondagens kurs.

Eller inte.
Postat av: Hovika

Jag instämmer äng A B. Det finns inga ord. Hoppas kvällen blev till belåtenhet.

2012-04-15, 22:54:37 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: