Gårdagens mat

Igår jobbade jag med ett föredrag jag ska hålla om några veckor, så det blev en arbetsdag som jag tänker ta igen längre fram. Jag gick min vanliga stavrunda på morgonen och det var riktigt härligt, speciellt som att jag inte hade så mycket tankar som malde utan jag funderade på ditt och datt i största allmänhet medan jag stegade på.
 
På matfronten var det hyfsat även om frukt och grönt tenderar att lysa med sin frånvaro. Å andra sidan har jag dragit ner rejält på kolhydrater även om jag ännu inte uteslutit det vita eländet helt.
 
Frukost: Naturell ekologisk yoghurt, vaniljpulver, supermüsli, honung
Mellanmål: Mellanmålskeso
Sen lunch/tidig middag: 1 dl ris, 3 vingar ur Stinas kyckling, creme fraiche
Kvällsmål: 4 skivor rökt korv, 3 skivor ost, te
 
Jag är så nöjd att jag motstod impulsen att ta ett glas rosévin ute, trots att solen sken så rart och temperaturen var ljuvlig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: