Hon lockade mig

 
En av favoritkollegorna ville gå ut på lunch och eftersom vi inte pratat ordentligt sedan före semestrarna, så fick matlådan stå kvar i kylen. På Hurtigs på Drottninggatan har de ett riktigt bra (och dyrt) salladsupplägg, så jag dundrade på med avocado, räkor, ägg, bönor och kronärtskocka. Helt otroligt så mätt jag blev på detta!
 
 
 
 
Kaffet tog vi på Café Esias, mitt i Drottningsgatsbacken och det är vad jag kallar kaffe! Starkt, varmt och gott, mmmmm.... man vet att man lever!
 
Hela eftermiddagen gick utan minsta sug och när jag väl var hemma hade äldsta sonen värmt på av grönpepparbiffarna från igår. Mycket protein, litet kolhydrater- det rullar på bra just nu.
Postat av: Hovika

Bra där!

2012-08-14, 22:29:05 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Pernilla Be

Härligt :) Det går att göra bra val - överallt!

kram, pernilla be

2012-08-15, 22:41:04 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: