Laddad för dagen

 
Eftersom jag inte behövde stiga upp på stört idag när mobilen ringde, så kom jag ihåg att jag tänkt kolla min vilopuls en tid och kom nu till skott. Två enminutersmätningar gav snittsiffran 69 slag/min, normalt genomsnittsvärde lär liga runt 60, men normalt är visst också 50-100 slag/min. Med andra ord finns det utrymme för förbättring, men var inte så illa direkt heller.
 
Direkt efter detta gav jag mig ut på min standardrunda med stavarna och det var en helt underbar morgon, sval och frisk och solig. Dusch, frukost, kaffe och tidning senare satte jag mig med jobb. Det har blivit mail och telefon hittills, men dagens mål är att få ihop min powerpoint så att jag sen kan börja med finliret kring den.
 
Jo, mina rundor ser ut så här:
 
Kortrundan: 1.7 km
Standardrundan: 5.4 km
Långrundan: 10.0 km
 
Och jag "klarade" mig igår, det blev mat och sedan inget mer.
Postat av: Gitsan

Så vacker det är! Undrar om jag skulle orka motionera så tidigt på morgonen,..

2012-08-10, 16:10:52 - URL: http://lagom.bloggo.nu/
Postat av: Hovika

Så skönt att ha olika rundor att välja mellan.

2012-08-11, 10:26:35 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: