Så gick det igår

 
Sniglarna fick se sig omkörda
 
 
Jag tvärslocknade igår kväll, det var nu inte alls meningen. Jag hade tänkt vänta ut ösregnet innan jag gav mig ut men vaknade inte förrän katten kom insläpande på en levande mus vid 22-tiden.
 
Jag har tagit min kortrunda nu på morgonen. Jag läste i Pernillas blogg om armföring vid joggning/löpning (länk) och anpassade mina armbågar efter vad jag läst. Utan minsta tvekan gick det fortare.
 
Gårdagens mat:
 
Frukost: mild, naturell yoghurt, vaniljpulver, supermüsli, honung, kaffe
Lunch: wokade nudlar med räkor, vatten
Middag: durumvete, köttbullar, 1 msk bea, sallad, vatten
 
Och jag drack en hel del vatten extra under dagen- bra.
Postat av: Minendie

Jag är imponerad över att du tar dig ut på morgonen innan jobbet. Efter att ha läst det inser jag att det verkligen inte finns några ursäkter för mig.

2012-08-08, 11:50:14 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Pernilla be

Superbra! Gjorde du häl-mot-rumpa-steg också? Man behöver inte lyfta så mycket, bara de siktar mot rumpan. Morgonrundor är ju perfekt för dig som är så morgontidig! Den härliga känslan tar man med sig hela dagen sen :)

Kram, Pernilla be

2012-08-08, 15:26:50 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: