Dagens mat... "så där" lyckat

 

Frukost: havregrynsgröt med lättsötad äppelmos och mjölk, kaffe med mjölk

Vid ankomst till jobbet: 1 kokt ägg (fick plötsligt blodsockerfall och ägg var vad jag hade till hands)

Lunch (kan man ha åsikter om): 1 isländskt Skyr, 1 ägg

Eftermiddag: mellanmålskeso

Middag: 1 bit ungsstekt lax, 2 msk kokt ris, Hollandaisesås, 2 skivor surdegsbröd med bregott.

 

Det var de där två skivorna bröd som inte var helt optimalt. Min enda ursäkt är att det är så dags av månaden och att jag inte tänker låta mig lockas till något annat senare. Lunchen var väl inte direkt imponerande heller men den där Skyren håller hungern stången, konstigt nog. Och grönsakerna lyser onekligen med sin frånvaro idag. Jepp.

Postat av: M

Inte det värsta snedsteget.

Kämpar lite med min sockeravvänjning just nu men tror det ska gå bra.

Kul att du hänger på 'minus varje vecka' tänket. Det ska gå!!

2012-01-03, 21:29:09 - URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: Helen Holmberg

Jag har sett de i butik när jag var uppe i oktober så det tror jag nog, hemsidan är inte så innehållsrik i relation till utbudet! Låter som 15 bra minuter spenderade med promenad dit :)



Kul du tyckte om maten, lite klurigt hitta på bra alternativ de klassiska ris, potatis & pasta..

2012-01-03, 21:35:47 - URL: http://www.helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: