Första tåget

Jag sitter på tåget och funderar på hur jag ska få ihop jobb med träning och resten av livet. Min kollega som också har mer eller mindre kroniska vikt-issues har bara bestämt sig för att ta tid från jobbet och gå och träna ett par gånger i veckan, hon säger att hon bara får kompa för den tiden. Bra tänkt tycker jag men när jag jämför hennes pendlingstid per dag så skiljer det ca 2-3 timmar... På måndag ska jag i alla fall gå med henne på yoga och hoppas på att det finns ledig plats på passet för icke-medlemmar. I kväll när jag kommer till Umeå ska jag träffa en vän hemma hos henne. Jag hittar inte i Umeå Men med karta och gps på mobilen borde jag plättlätt fixa 30-minuters promenaden till henne från hotellet. Och gummibanden är med!
Postat av: Pernilla Be

Du har fått en award på min blogg med följande motivering: "Cinderella är nog den person som följt min blogg under längst tid, och kommenterat mest. Trots att hon har fullt upp i sitt liv tar hon sig tid att reflektera över mina med- och motgångar. Och hon har alltid kloka synpunkter. Just nu är det extra spännande att följa hennes blogg eftersom hon verkligen försöker få ordning på kost och motion trots att hennes relativt nya jobb kräver det mesta av hennes tid. Men hon ger inte upp!"



Kram, pernilla be

2012-01-18, 10:09:47 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Snigeltakt

Lyckliga du som får åka till Umeå! Där bodde jag i 9 år!! Vet att universitetet har en UNDERBAR träningsanläggning.



www.iksu.se



Mvh Pia

2012-01-18, 15:26:20 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: