Framme

Äntligen framme efter en lång resa, men med trevligt sällskap fram till Bryssel var det bara trevligt.

 

 

På frukostbuffeten i Porto serverades förstås portvin. Hur galet det än var så provsmakade vi, med litet ost till.

 

 

I Bryssel åt vi sen frukost/tidig middag på en Seafood restaurang. Efter flera dagar med litet annorlunda mat kunde jag inte motstå tagliatellen med lax, räkor och gambas (hur gick det med min anti-scampi inställning?), mycket gott och jag har stått mig på det ända sedan dess.

 


Nu är jag på hotellrummet i centrala Stockholm, inga transporter hem och så ska jag ju till jobbet i morgon. Inte det minsta trött är jag, men det är så skönt att bara ta det lugnt i ensamhet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: