Helt OK

En dag vid skrivbordet och jag har ätit mellanmål och druckit vatten och lunchen bestod av kyckling paneng som var kvar från härom kvällen. Messar med dottern om vad vi ska äta till middag. En tillvaro där jag inte har järnkoll är inte vad jag gillar men ibland är det bara så det är; maken har bilen, snävt om tid mellan tåg och buss och matbutik inte direkt i närheten av hemmet. Å andra sidan kan man bara kalla detra undanflykter och svepskäl.
Postat av: hovika

Det där med att komma på mat är jobbigt ibland eller väldigt ofta för min del känns fantasin som helt bortblåst. Har funderat lite på det där med matkasse, men tyvärr hänger det väl ihop glesbygd, glest med mataffärer, glest med budfirmor.

2012-01-26, 22:03:56 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: hovika

Det där med att komma på mat är jobbigt ibland eller väldigt ofta för min del känns fantasin som helt bortblåst. Har funderat lite på det där med matkasse, men tyvärr hänger det väl ihop glesbygd, glest med mataffärer, glest med budfirmor.

2012-01-26, 22:04:58 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: