Hungrig, hungrig, hungrig

Lunchen idag var trevlig på alla sätt och vis men inte blev det någon mat att stå sig på precis; 2 tunna skivor kalv, 1 potatis, några skedar äppelkompott, pressgurka och en liten skvätt gräddsås, sallad och en brödbit före. Jag åt en Atkinsbar på förmiddagen och en mellanmålskeso vid 15.30, men nu är jag hur hungrig som helst. Och har en timmes resande till innan jag är hemma. Och då ska jag fixa något att äta. Jag borde tänka ut något för dessa veckor då jag reser med buss och tåg, de är längre än bilåkarveckorna. Bortsett från mat och hunger har dagen varit bra, jag har försökt lägga budget för året och diskuterat vårt bidrag till möte i Oslo med en kollega. Dessutom har jag hunnit med litet "skvallrande" där jag kunde säga; vad var det jag sa!
Postat av: Helen Holmberg

Frukt är underskattade mellanmål! Så glad jag valt prova på Viktväktarna, med propoints är nästan alla frukter 0 poäng ;-) Mao man kan hugga fatt i ett äpple när man får kurr i magen. Hoppas du överlevde dagen, finns inget värre än hunger och frestelser överallt.

2012-01-25, 21:18:31 - URL: http://www.helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: