I säng småhungrig

Inte något skolboksexempel på hälsosamt ätande direkt, men jag har hållit de värsta dåligheterna på avstånd. Det blev tre skivor French Toast med maple sirup till frukost (inte direkt nyttigt...!) och två muggar kaffe. Och sen gick dagen och bortsett från vatten var middag det nästa jag åt; köttfärsröra med purjo, ärter, matlagningsgrädde och riven ost med två rågade matskedar potatismos och sallad med balsamvinäger. När jag började bli hungrig (och det blev jag för vi åt redan vid 17-tiden) så kokade jag litet te. Inga frestelser i form av kaka eller provsmakning av det direktimporterade portvinet blev det. Jag har lagt mig nu, ska läsa en stund, jag är inte direkt sömnig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: