Mera och mera inspiration


Om det nu är tiden på året eller om det är min egen inställning, men det känns som att jag inte kan få nog av inspiration och peppning just nu. Inte så att jag egentligen tycker mig behöva det för jag sköter mig riktigt bra måste jag säga (konstaterade till exempel att det finns fem av min favoritpralin kvar i ungarnas hopsamlade Paradis-askar men jag tog ingen), men jag har ett behov av att leta och läsa framgångshistorier och bra tips och förslag på recept och träning.

Så därför fick ToppHälsa följa med hem från affären. Eller mest var det för rubriken "15 minuter om dagen räcker, Träna Hemma, Få din drömkropp nu!". Inte så att jag tror att jag får en drömkropp på 15 minuters träningspass i hemmet, men jag roas av att mitt eget 15-minuters träningspasstänkande inte är helt galet tänkt. Jag har ju lyckats få till ett rörelsetillfälle minst per dag.

I morgon jobbar jag halvdag hemifrån. Jag funderar på gymmet till eftermiddagen, jag tror de bla har ett Poweryoga-pass då, en av mina favoriter.
Postat av: Natalie

Alltid bra att boosta motivationen! Svarade dig i min blogg förresten :)

2012-01-04, 22:13:43 - URL: http://nujavlar.blogg.se/
Postat av: Pernilla Be

Inte fundera - bestäm dig för att du ska göra det :) Jag tror verkligen också att 15 min gör skillnad om man gör det varje dag. Ett styrkepass i badrummet när du borstar tänderna på kvällen kanske? Funkar även på hotell :)



Kram, Pernilla be

2012-01-04, 23:14:47 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: ZtorZillen

H¨åller med dig! Extra kul att läsa om lyckade livsstilsförändringar..har säkert med tiden på året att göra...känns liksom som om man behöver bli lite mer peppad i detta vädret ;) KRAM

2012-01-05, 07:58:25 - URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: Åsa

men du! jag köpte också den tidningen, men vart fasiken fanns hemma-tränings-tipsen? Är jag helt blind är det ytterligare bara en skräp-tiding med fejk framsida, är sur!!

2012-01-05, 18:38:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: