Morgonkvarten och zumba


Jag var nog litet senare i morse när jag gick min "gömda-kvarten"-promenad från Gamla Stan för det började redan ljusna när jag passerade Riksdagshuset. Det är konstigt att tänka att jag inte alltid skulle välja att gå denna sträcka, delar av den är ju så vackra.

Jag har tidigare pratat med kollegor om att gå in på drop-in zumba som vi har alldeles i närheten av kontoret, idag nappade flera men som vi arbetar (eller kanske rättare sagt; prioriterar) kanske det blir si och så med att droppa-in en lunch eller vid annat tillfälle. Å andra sidan så skulle jag ju kunna gå själv.

Just nu är jag hur trött som helst, vi kom hem sent, åt sent och så satte suget in. En himla tur att jag bara lät den vara. Nu är det nog bara sänggående kvar av den här dagen misstänker jag. Ingen lunch att ta med i morgon, kanske köper jag mig en sallad på hörnet, morgondagen är flera möten på raken.

PS. Det blev litet muntert idag under mötet när min mellanmålssignal gick av på mobilen och jag talade om vad larmet stod för.
Postat av: Anonym

2012-01-09, 21:50:03 -
Postat av: Snigeltakt

Du är som Skalman med mat och sovklocka. Möjligtvis en uppgraderad Skalman då du också har motionslarm!



Underbart!

2012-01-10, 09:20:42 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: