Renskavsgryta-LCHF?


Det var på någons blogg jag läste om renskavsgryta på veckomenyn och blev inspirerad. Jag hittade ett recept på Tasteline som jag (i vanlig ordning) modifierade litet grann. Jag tycker den blev underbart god, maken inte särskilt imponerad av skaven, dottern åt glatt och äter gärna av den i morgon också (jag också och jag har den med mig till jobbet för lunch också). Hade jag skippat de två matskedarna potatismos så torde detta vara en hyfsat bra LCHF-rätt, tror jag.

Nu; mot gymmet!
Postat av: Anonym

Ser smarrig ut :)



Sv. har faktiskt gått upp 3 kilo sedan slutet av december och under helgerna men jag tar tag i det innan jag gått upp allt. :)

2012-01-08, 21:57:01 -
Postat av: Ottilia

Ser smarrigt ut!



Sv. har faktiskt gått upp tre kilo sedan andra advent. Tar tag i det innan jag går upp resten av kilona jag gått ner :)

2012-01-08, 21:58:44 - URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.com
Postat av: Birgitta

Mmmm det ser gott ut! Hoppas det gick bra på gymmet :)

2012-01-08, 22:01:46 - URL: http://gitsan.bloggsida.se/
Postat av: hovika

Sv. Jag försöker gå ut hårt med ordningen för att idag försöka skapa goda förutsättningar för framgång men det brukar fallera lite längre fram i veckan:) Nej skämt o sido. Planering har blivit ett sätt att klara av vardagen efter utbrändheten. Tex tycker jag det är extremt jobbigt att handla men vetskapen om att jag har en strukturerad lista gör mig lugnare.



Hur är skyren tycker du? Jag har inte sett den i affären (kanske för att den inte stått på listan) men är nyfiken.



Ha en bra vecka du också.

2012-01-08, 22:09:22 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: