Bloppis och kantareller

 
 
Tack för tipsen på hur jag kan bli av med oanvända kläder. Jag ska försöka komma till skott och fota en del och lägga upp i bloggen, bara för att testa om det fungerar eller inte.
 
Annars har jag njutit av en härlig morgon. Jag vaknade när jag vaknade, satte på kaffe och tog med mig kaffekoppen och senaste Lantliv ut på altanen. Morgondaggen höll på och lättade. När tidningen var färdigläst snörde jag på mig skorna, tog stavarna och gav mig ut på min vanliga runda. Temperaturen var rent ljuvlig, fjärilar flög omkring mig och bland alla blommor längs med dikesrenen. När jag passerade en skogsdunge såg jag gott om kantareller, ett ställe som jag plockat på tidigare. När jag kom hem var maken hemma och vi återvände till svampstället och nu har jag 1.5 l rensad svamp, bara till mig själv.
 
Nu ska jag ge mig i kast med en gammal träbänk som behöver målas och sedan ställas utanför köksdörren. Det blir perfekt att sitta där med morgonkaffet framåt hösten, morgonsolen skiner just där.
Postat av: Suzan

Har bloppis hos mig med =)

2012-07-22, 13:55:58 - URL: http://www.icanrestwhenimdead.com
Postat av: Hovika

Låter riktigt härligt!!

2012-07-22, 22:12:44 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: